sâmbătă, 3 septembrie 2011

Viata,fericire..:)

 Am revenit:). De data asta vreau sa va vorbesc,sa incerc sa va invat cateva lucruri despre viata si despre fericire.Nu sunt foarte experimentata,dar desi am doar 17 ani am trecut prin destule:).Desi noi nu avem nevoie sa fim invatati,viata insasi ne da lectii peste lectii..In majoritatea cazurilor lectiile alea sunt dureroase,pe moment nu credem ca ne sunt necesare,credem ca ne aduc numai suferinta dar la final intelegem ca trebuie sa le invatam pentru a nu trece iar prin aceeasi situatie:).

   Lumea in care traim nu mai este deloc ce a fost,ne-am inoit in echipamente si tehnologii si ne-am pierdut din valoare,bunatate,onoare,sinceritate,personalitate,demnitate...Nimic nu ne trezeste,nici lucrurile teribile ce se intampla in jurul nostru.E pacat,dar astia suntem noi si asta e lumea in care traim.
       Acum nu mai respectam nimic,pt ca respectul ni l`am pierdut pe drum,strada ne-a educat,ne-am maturizat brusc si nu cum trebuia..
    Suferinta e pretutindeni in lume,sunt rare si dureaza putin momentele de fericire adevarata.Tindem sa fim rai pentru a fi buni,tindem sa refuzam fericirea din cauza fricii,renuntam usor la zambetul sincer si il inlocuim cu unul FAKE;).


  Privim in urma si am vrea sa dam timpul inapoi,sa mai traim inca odata momentele cele frumoase..avem momente in care avem regrete si sentimente de mult uitate revin..sunt clipe ratate,clipe ce puteau fi minunate!
   Ne dorim ce nu putem avea,respingem ce putem sa obtinem usor...totul parca e pe dos,si poti sa iti doresti imposibilul ca degeaba:)


    Intradevar sunt momente de fericire,dureaza putin si le ai mereu in inima!..sunt momente de neuitat,momente care iti umple sufletul de fericire,momente in care simti ca totul iti apartine,momente ce ti se par unice desi stii ca vor mai urma..dar degeaba,totul e unic si special in felul lui..nimic nu se poate compara,e un fapt banal,totul poate fi asemanator,nimic la fel:)...Si momentele alea..sunt cele care iti redau zambetul,care te fac sa fi fericit/a!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu